Voedingsdagboek

Mijn Voedingsdagboek naar een bruisend en gezond leven

Wil je alvast zelf aan de slag? Wat dacht je van je voeding noteren gedurende een aantal dagen? Je zal ervan versteld staan hoeveel bewuster je gaat eten en drinken als je alles opschrijft.

Voeding noteren opent soms je ogen, vaak komt dan het besef bijvoorbeeld dat je voornamelijk ’s avonds snoept, dat je overdag bijna geen water drinkt, dat je je grootste portie eet bij je avondmaal, dat je veel snoept als je je verdrietig of eenzaam voelt… Allemaal interessante zaken om mee aan de slag te gaan.

Een handige tool om je voeding te noteren is “Mijn Voedingsdagboek naar een bruisend en gezond leven”. In dit Voedingsdagboek kan je gedurende 6 weken jouw voeding en drank noteren, maar ook je beweging en de gedachten en gevoelens die je hierbij hebt. Het Voedingsdagboek staat boordevol gezonde tips en motiverende spreuken, je kan jouw gewichtsevolutie in een grafiek uitzetten, jouw BMI bepalen en je persoonlijke actiepunten noteren. Bovendien vindt je er ook foto’s van verschillende portiegroottes terug om jouw porties gemakkelijker in te schatten.

Bestel een voedingsdagboek

Het Voedingsdagboek is een eerste stap in de richting van een stralend en energiek leven!

Wil jij zelf de eerste stap zetten? Bestel hier een Voedingsdagboek!

Bekijk enkele pagina’s

Recepten

  • Vispapilot met feta en tomaat Vispapilot met feta en tomaat
    Benodigdheden (1 persoon): 150g vis, 30g feta, 2 vellen bakpapier, 10 kerstomaatjes, een 5tal zwarte ontpitte olijven, 1 rode ui, paprikapoeder, 1 eetlepel groentenbouillon Neem...
    Lees verder

Boekrecensies

Nieuws

  • Wil jij je ook terug op en top voelen én jouw stabiel gewicht bereiken? Schrijf je dan nu hier GRATIS in voor een inspirerende presentatie boordevol tips, praktijkvoorbeelden en zelf-aan-de-slag oefeningen.
    Lees verder

Adres

Trees Peersman
Lange Beulestraat 46
9250 Waasmunster
0476/27 99 89
trees@treespeersman.be